Coördinatie en administratie

De dagelijkse organisatie van de opvang is in handen van een team coördinatoren. Voor vragen, opmerkingen of ideeën kun je hen steeds contacteren.

Heb je vragen over nieuwe inschrijvingen, aanpassingen op je kindfiches, facturen, fiscale attesten en dergelijke, dan ben je ook welkom. Onze medewerkers administratie helpen je graag verder.

Je kunt bij hen terecht op afspraak in het stadskantoor op volgende momenten:

  • maandag 8.30 uur tot 12.30 uur
  • dinsdag 8.30 uur tot 12.30 uur
  • woensdag 8.30 uur tot 12.30u en 13.30u tot 16 uur
  • donderdag 8.30 uur tot 12.30 uur
  • vrijdag 8.30 uur tot 12.30 uur

Zij zijn telefonisch op het nummer 014 47 49 21 en via mail iedere dag te bereiken van 8.30 uur tot 12.30 uur en van 13.30 uur tot 16 uur.